CatBoy KAHVALTI ,
peynirli omlet kesinlikle yer.tahin pekmez.portakal suyu.kaşar peyniri.
ÖĞLEN cevizli ballı muz ezerek veririm. İkinci bir meyve varsa ondan da veririrm.
Bi kase yogurt yada öğlen çorbası.
AKŞAM bizimle ne pişiyorsa onu yiyor, etçil bir bebek.
Aralarda hep emziriyorum keyif yapmayı seviyor memede :)