Sumyy0303 öncelikle arkadaşınıza bakmayın her bebek aynı değildir ki. Mesela benim bebeğim ilk disini tam 10 aylikken cikartti. Suan 16.5 aylik 8 dişi tamamen cıktı. Azilar çıkıyor şuan hepsini tesadüf farkettim yani en ufak bir belirti bile olmadı öyle söliyim. Kardeşimin ikizleri aynı şekilde. Çok kolay çıkarttı. Yanı kimi çocukta uyku problemi olur kimisinde ateş olur kiminde huzursuzluk olur kiminde hic bisey olmaz tesadüf görürsünüz