Almilabebek_1408 Mavis89 Canim bildigim kadariyla kizimdada oldu cunku egzama daha yogun ve belli bi bolgeye bulasmis sekilde oluyo ben bunu benzetemedim çok
Mavis89 Almilabebek_1408 ben de hiç egzema görmedim ama bebekelrde çok yaygınmış acaba egzema mı dedim
Mavis89 Adlk gece olmuş ya uyuturken bişey yoktu uyandık bu çıkmış sinek bile ısırmış olabilir mi diye düşündük ama benzetemedim süt ürünleri yiyorum ekstra çilek ceviz yemiştim süt alerjisi mi acaba
Aselkusun Mavis89 ya bizimki değişik herkeste öyle mi bilmiyorum böyle kızarıklık etrafı kuru oluyor döküntü gibi kuru yani bazen sarasıyor son raddeye gelince
Aselkusun Talha2020 bepantol sensiderm kaşıntı için o geçiriyor bizimkini eğer geçmezse kortizonlu ilaç vercekti doktorumuz ama geçiriyor çok şükür
Aselkusun Talha2020 inşallah geçirir birde bizim iki göz kapağımızdaydı zor oluyordu sadece uyurken sürebiliyordum ama bebek egzaması diyorlar bu tiplere geçiyor ilerleyen zamanlarda kalıcı değil diye okumuştum bir yerde