Ilbilge Deletedmom44 aynısı oğlumda vardı şuan çok azaldı ama tamamen kaybolmadı alerji şüphemiz var ama bir ay yemesemde geçmiyo çözemedim neden kaynaklı
GamzeUgur Deletedmom44 benimkinin yüzü daha beterdi yanakları özellikle çok çok kötüydü sakın öpmeyin bebişi mikrop kapar yoksa öpmektende olabiliyo
GamzeUgur Deletedmom44 aynı bizim gibi malesef bi caresi yok yanma kasıntı olup bebişi huzursuz edebilir bu yüzden ben pudra kullanyrm ve su an aZaldı bayacok şükür
Hiraada Deletedmom44 canım ben bunu bildiğim kadar bebek sivilcesi ve büyüdükçe kendiliğinden geçiyor diye biliyorum ben bebek sivilcesine benzettim ama için rahat değilse bir doktora götür istersen daha iyi bilgi verir dr. Sana