Esmaozenn Kızlar selam,3 ay 16 günlük kızım dün gece uyku sırasında 1-2 defa kuru öksürdü bugün gündüz bişey yoktu akşam öksürük ve hırlama devam etti sabah doktora götürmeyi düşünüyorduk ki babası 2 ayağının da üstünde şişme fark etti hemen hastaneye geldik doktor ciğerlerinde bişey olmadığını ufak bi üst solunum yolu enfeksiyonu olduğunu söyledi ayakları içinde böbrek yetmezliğinde genelde şişlik görülür dedi tahlil yapalım ama böbrekleriyle ilgili bir sıkıntı olduğunu sanmıyorum dedi zar zor kan tahlili verdik damar bulmakta zorlandılar 😔 başına böyle bişey gelen veya bu konuyla ilgili bilgisi duyumu olan var mı ? Ne olur dua bekliyorum inş bişey çıkmaz ☹️
Alya__ela Esmaozenn hic bi bilgim yok😔Rabbim şifasını versin insaAllah🙏🙏Ayagina masaj yada gazi icin yaptiginiz herhangi bir yag falan alerji yapmis olabilir mi acaba..gecenlerde bi yazida okumustum🤦♀️