Bebeğim 1 aylık ama gazı mı var süt alerjisi mi var acaba ayırt edemiyorum. Bazen günde 1-2 kere yediği sanki ağzına geliyo hık yapıyo geri yutuyo. Beni emerken bazen güzel emiyo bazen kafasını geri atıp kızarıyo ağlıyo kendini sıkıyo sonra yine mememi arıyo. Hırsla 1-2 kere çekip yine aynı şeyleri yapıyo. Yediklerime dikkat ediyorum domates salatalık çikolata baklagil soğuk bişi yiyip içmiyorum. Gaz olmasın diye. Gaz yağı sab simplex kullanıyorum. Kilo alımında bi problem yok. Neden olabilir?