Ya kızlar bebegim 1 aylık 26 günlük aktif bi şekilde emiyordu. Gece bile uyandırıp emzirirdim. Dünden beri 5 dakka bile emmeden bırakıyo yani ben anlamadım napcam. Gece uyudu simdide keyfi gayet yerinde. Çişte yapmıs. Ama birden böyle nası emmez ki. Genzinde balgam var gibi bide gaz ilacını düzenli vermedik 2 gündür acaba ondan mı? Gögsümden süt akıyor oglum diliyle ittiriyo 😔