smnr55 10 buçuk aylık bebeğim ne emekliyor ne yürüyor sizinkiler ne zaman başladı yürümeye böyle olan bebekler var mııııı sevgili anneler artık yürüsün o gününü görmek istiyorum 🥰
Deletedmom336 smnr55 10 aylik emekledi buyuk oglum 13.5 ta yurudu.gel gel yapin bi yere tutunsun cesaretlenir.hepsinin biyolojik saati var vakti gelince kalkip yuruyolar kimi cok ugrasiyor ben hic ugrasmadim zorlamadim kendi ne zaman hazirsa kalkar yurur
busra37 smnr55 benim kızımda öyleydi 11aylık yeni emeklemeye başladı 13aylık yürüdü şimdi 15 aylık yerinde durmuyo maşaAllah 😀 bende çok istiyordum o günleri ama zorlukları var, pişman oldum mu asla 😀