Diş döneminde asla pütürlü yemiyorlar. Bı yazıda da okumuştum. Ağrıdan dolayı yemek yemek bile istemezler iştah kaybı olurmuş.
Bende o dönemler daha rahat yiyebilecegi şeyler yapıyorum
Şimdi tekrar pütürlüye döndüm. Unutmasın diye
Ama şunu farkettim. Eğer yemeği biraz fazla vereyim ağzına çıkartıyor
Ama kaşığın ucu ile vereyim yiyor. Birde öyle deneyin. Çok az az verin bi