Asyabhr 6.aydan beri veriyorum ilk zamanlar haşlayıp sarısını veriyordum yumuşak hasliyordum açmaya gerek olmuyordu. Sonra peynir ceviz eklemeye başladım. Şuan kızım 9.5 aylık bazen tereyağında sarısını pişirip veriyorum bazen ıspanaklı omlet ya da pankek yapıyorum üst üste aynı şekilde verince sıkılıp yemiyor