2.5 aylık bebeğim var sütüm çok az olduğu için doğduğundan beri mama süt beraber veriyordum 2 gündür mememi emmiyor biberonu verince aliyor bide işin tuaf yani annem göğsünü uzatınca emiyor sadece benim göğsümü emmiyor çok kötü ağlıyor ..daha önce başına gelen oldu mu yardıma ihtiyacım var ###