Merhabalar 13.5 ayligiz ek gida almadigi icin doktorumuz gece beslenmesini kesmemizi istedi 4gunsur kademeli azaltmaya calisiyorum ilk uyandiginda emzirmemeye calisiyorum sureyi uzatmaj icin ama 4.gundu sueekli agliyor kac gundw cozumlenir yardimci olabilecek varmi