Kızlar 6 ay 7 günlük kızım 6480 gr. 6. Ay kontrolümüzde doktorumuz zayıf olduğunu söyledi ve gece mama ver dedi. Ama kızım mamayı bi türlü kabul etmedi zaten tadımlara başlamıştık. Yoğurt tattırınca da yüzü ve gögsü kızardı bizde hem yogurdu hem mamayı kestik. Şimdi nasıl bir yol izlemeliyim nasıl kilo aldırırım bebeğime? Doktoru en az 7 kilo olmalı diyor 7. Ayına girdiğinde😞 Neler yapabilirim tecrübeli annelerr😢