Busragungor Sağ memeyi çok nadir alıyodu eskidende sonra 1 aydır komple bıraktı artık 😁 Israr etmiyorum sol istiyorsa soldan emziriyorum sıkıntımız yok cok şükür 6 ay 13 günlüğüz bu arada 🙏 Emmediği gögsümde süt azaldı iyice artık yok gibi bişey 😏 Ama emdiği gögsüm sabaha karsı hala sertleşir sürekli onu emdiği için süt cok fazla oluyo o gögüste