s_koc ben her emzirmede dus almis gibi oluyodum saclarimdan damliyodu ter oyle ki bebegimin gazini bile cikaramiyordum bana dokunmasin diye agliyordum cocugumu kucakliyamiyorum rahatca diye ama 40 cikinca o ter de gitti bir gecede 6 badi 2 yastik degistirdigimi biliyorum simdi yine terliyorum ama oyle deli gibi degil kararinda sabirla hepsi geciyo.yatmaya gelince de ben 15 gun kadar hep oturur pozisyonda yattim yastikla destekledim hep etrafimi sonrasinda da airt ustu yattim 47 gun oldu korkuyorum yuz ustu yatmaya ama yan col rahat yatabiliyorum