Duygularımı okudum yorumlarda.. bebeğim 11,5 aylık normalde 9 aylıkken başlayacaktım ama corona dolayısıyla iş yerim ücretsiz iznimi uzattı 1 ay sonra başlayacağım. 1 yaşında olacak. Büyüdükçe daha zor yazmış anneler içim acıdı.. zaten eşim istemediği halde çalışmaya ikna ettim ama vicdanım da dürtüyor beni.. herşey bebeğimize daha iyi bir gelecek için. İnşallah ruhen de doyurabiliriz çocuklarımızı anne sevgisine ve ilgisine ❤️