Kızlar iki gündür kızım gece uykusuna cok zor geçiyor epey ağlıyor aklıma su geldi tarhana corbasını seviyo ve aksam uykusundan 3 saat önce yiyo ama sevdigi icin kvalidem de epey yediriyo bizim cukur tabaklar kadar çorba içiyo icinde et var. Ben diyorum fazla gelir o da diyor istiyosa yiyo yesin böyle doyuyor demekki. Sizce fazla mı geliyo?? Yiyor da yani agzını acıyo hep corbayı istiyor