Bizim ilk doğdugu günler olmuştu doktora götürdüm Bi gün böyle sizin dediğiniz gibi yapıştı açılmadı çok korktmuştum… Sakın çayla silmeyin onun gözü yetişkin gözü gibi değil tehlikeli olabiliyormuş bide anne sütüyle silin derler büyükler aman haaa doktorumuz uyarmıştı… Steril sular var bilir misiniz bilmem küçük tüp şeklinde ondan vermişti bize çok rahat eczanedende bulabilirsiniz onunla temizleyin bide serçe parmağınızla bebeğin göz pınarına masaj yapın bastırın çekin bastırın çekin 10 kere bastır çek yapın sabah akşam günde 2 kez yani muhtemelen tek gözdür zaten göz pınarı tıkalı olduğu için oluyormuş doktorumuz gösterdi bizim böyle geçti Bi dahada olmadı geçmiş olsun