Prensim14 Merhaba anneler.. 24 günlük oğlum var. Bugün altını alırken göbeğinin kanamış ve kanın kurumuş olduğunu farkettim. Neden olur acaba? Bir bilginiz var mı?
Aryemus_3 Prensim14 Benim bebegimin 1 haftada düştü göbeği kurumadan erken düştüğü için hep kanama oldu doktora götürdük 2 defa yaktı evde pansuman yaptım krem verdi sürdüm geçti çok şükür geçmiş olsun sizede
Deletedmom224 Prensim14 Benım oğlandada aynısı oldu.bezini açtım hafif kanamıştı.O kabuklanma filan oluyor ondan dolayı.Ama kanama devam ederse acile götürün derim.
Gulsab Bizimde kokulu akıntı oldu sonra ufak kan geldi yoğun bakımda yattı 8 gün doktor yaktı onu ilaç falan derken geçti
Ebruili Prensim14 1- k vitamini eksikliği doğdunda yapıyorlar göbekte kanama olursa sağlık ocakları tekrar yapar 2- karın masajı vb. Dokunma olduysa oda yapar ( biz masajdan dolayı kanatmıştık) batikon ile temizleyebilirsin( doktorumuzun tavsiyesi ile o şekilde yapmıştık)