Kızlar bebeğim 44 günlük. Emzirirken bazen şöyle yapıyor iki çekiyor sonra memeyi bırakıp ağlıyor sonra tekrar yakalamaya çalışıyor yine iki kere çekip memeyi bırakıp ağlıyor falan. Emzirmek işkenceye döndü. Gazlı bir bebek, gazdan mı yapıyor reflü falan mıdır yoksa? Allah’ın belası virüs yüzünden hastaneye de gidemiyorum ki.