Hiçbiriniz merak etmeyin. Gerçekten geçici bi durum. Benim artık nerdeyse oğlumun bezinden çıkıyordu saçlarım ki sürekli topludur evde saçlarım. En fazla gerektiğinde açıp yeniden bağlardım düzeltmek için.hallalesi hamileliğimden beri biliyordum ama almak için biraz geç kaldım. Denemek için parama kıyıp aldım. Gerçekten azalttı dökülmemi.ama tabi benim artık hani dökülmesinin azalmaya başladığı zamanlara da denk gelmiş gibiydi. Şampuan organik olduğundan pek köpürmüyor baya kullanmak gerekiyor temizlendiğini hissetmek için ee haliyle çabuk bitiyor. Birde benim saç derimde kepeğimsi tarzda beyazlanmalar yaptı. Ama sizler daha yeniyseniz hemen alıp başlayın derim hem etkisini de daha net anlayabilirsiniz. Azalttığı kesin 2 3 yıkamadan sonra.