48 günlük bebeğim var tek başıma bakıyorum çok zorlanıyorum 2 saat uyku ile günlerce duruyorum bebeğim uyumuyo uykuya dalamıyo eşim elinden geldiği kadar yardım ediyo ama işten yorgun geliyo uykusuz kalmaktan başıma ağrılar giriyor kusuyorum . Sürekli ağlıyo kucak istiyo saatlerce kucağımda tutmaya mecalim yok kimse ile konuşmak istemiyorum iyi deseler bile herşeyi yanlış anlıyorum keyfim moralim yok bitmiş tükenmiş hissediyorum kendimi 😓