Bebeğim 43 günlük, ve ben hala o uyurken uyumayı başaramiyorum,gunduz zaten hiç uyuyamıyorum,bildiğiniz başında nöbet tutuyorum sanki,deli gibi uyumak istiyorum,uykusuzluk düzensizlik ten başım ağrıyor artık ama uyuyamıyorum, Uyursam onu duyamam,ağlar çok uzun uyurum diye beynim uyumayı resmen reddediyor,gece ben uyandırmadan da 12 den 4_5 e kadar deliksiz uyuyor da,beşiği yatagimla birleştirdim duymamak imkansız ama yapamıyorum,annem yada esim ayakta olup bebeğin yanında olurlarsa anca o şekilde rahat edebiliyorum,öyle uyuyabiliyorum,Terapi mi almam lazim, ne yapicam bilmiyorum,ciddi olarak etkileniyorum artık