Post açmıştım ama kimse yanıtlamadi dun başladım geceyi bırakmaya dün olmadı ağlıyor emmek istiyor verdim bugün de bir buçuk ta uyandı yine emmek istedi bu sefer vermedim salladım uyudu yerine koyuyrm uyaniyo byle byle devam ederken pes ettim emzirdim nasıl bıraktıra bilirim deneyiminjzs ihtycim var uyumuyo yine salliyrm bilenler bilir çok post açtım uyku icin