Bebeğim birkaç gün sonra 11 aylık olacak. Ve doğduğundan bu yana sadece emerek uyuyor. Uyku eğitimi vermeye çalıştım olmadı başaramadım. Çok ağladı..😓
Emerek uyuma ve ayakta sallama harici sizin bebekler nasıl uyuyor. Artık kendiliğinden uyumaya başlasın istiyorum. Yatağa bırakınca kendi kendine uyusun istiyorum.😭😭