Alisa58 22 ay sonra ilk kanamam geldi ama az birşru anlayamadım ben şok ama hiçbir bel agrım kaşık ağrım yok eskiden duramazdım yerimde normaldir sizce hanımlar?
Yegino Alisa58 bende doğumdan sonraki ilk reglimi geçen ay oldum ve normalde ilk gün ağrıdan duramayan ben çok iyiydim ağrım olmadı hiç dedim herhalde doğumun avantajı ama bu ay gel gör ki hayal kırıklığı 😥 aynı sancıyı yaşadım hep ilkindeki gibi devam etse keşke
Sum87 Alisa58 ya ben abartmıyorum dogumdan önce ağrıdan ölürdüm acile gitmiştiğim bile vardır . Dogumdan sonra şuan 0 ağrı inş sizinde öyle olur 😊
Aryemus_3 Alisa58 benimde bebegim 56 günlük lohusalık döneminde o kadar az kanamam oldu ki pecete günlük ped tutuyordum dün adet oldum felaket bi kanamam var lohusa pedi tuttum yani herkes geç oluyo bende 15 gün sonra oldum normal mi acaba
Ayazgizem2019 Benimde çok ağrılı geçerdi reglim. Doğumdan bi süre sonra bi gün tuvalete bi gittim aman allahım hiç hissetmemişim bile resmen batmışım. Ama sonraki aylarda hafif hafif ağrılat gelmeye başladı 😞
Nltka Bir ay 21 gün oldu doğum yapalı . 3 gün önce regl oldum resmen habersiz geldi benimde göğüslerim çok ağrır regl öncesi .hiç bir belirti vermeden geldi 🤷🏻♀️ Ama kanamam çoğalmış bu kadar kanlı geçmezdi bakalım ikinci adeti merakla bekliyorum
Sssbebekuyuyoo Ben doğumdan 30 gün sonra 40 çıkmadan regl oldum. Normalde hep geç olurum günü gününe hiç denk gelmezdi. 7 aydır her ay gününde geliyor
gozdeteacher Alisa58 Ben de bebeğim 3 aylıkken başladım regl olmaya. 2 aydır düzenli oluyorum ama o eski kasık ağrılarımdan eser yok 😂 bel ağrısı ve ani tansiyon düşüklüğüm var ama hala 🤦🏼♀️
2balbiranne Alisa58 normaldir ben doğumdan sonra 3.ay adet gördüm hala da düzenli devam ediyor başlarda seviniyordum aa sancım yok falan diye ama son bikaç kezdir mahfoluyorum yine brde bende adet migreni var 3 gün önceden tutar 🤦🏻♀️