Sumeyyeafra benimde 1ay 22 günlük kızım var bizimde hep vardı tek gözünde çapak geçen hafta birden kendiliğinden geçti. Dr a götürdüm dr göz kanallari açılmadığından böyle olduğu anne sütüyle yada temiz su ile temizlememi söyledi. Sürekli temizliyordum bende endişeleniyordum ama geçti çok şükür.