Merhaba güzel anneler. Yaklaşık 8 ay önce normal doğum yaptım ben. Çok şükür kızımı kucağıma aldım hamdolsun. 8 saat suni sancı verdiler. Zor oldu biraz. Yaklaşık 1 aydır belim kırılıyor sanki özellikle son 2 haftadır hareket edemeyecek, uykularımı kaçıran hatta ağrıdan uyutmayan bir ağrı oldu. Sağolsun eşim her gün bebek yağıyla falan masaj yapıyor ama taş çatlasa 1 saat iyiyim sonra yine aynı. Hiç bir iş yapamıyorum. 😞 Bu durumu yaşayan anneler varsa lütfen Allah rızası için yardım edin artık dayanamıyorum 😓😓 Evlâdımı kucağıma alamaz oldum 😞😓😓😓