Hacermirac34 Kizlar ben dogum yapali 3 ay iki gub oldu ve ilk defa adet oldum dogum yapmis gini kan geliyor cok kotuyum neden acaba
Mevara Hacermirac34 uzun süre adet görülmediği için sanırım. Doğumdan sonra ilk adet olanlar çok ağrılı olduğunu da söylüyor. Rahim uzun süre sonra kan depoladığı için normaldir sanıyorum 💐
Misskokulum Hacermirac34 ayyy benim ilk adetim öyleydi tabiri caizse musluğu açık unutulmuş su gibiydi 🙈aşırı fazlaydı cok normal 1 senedir adet olmuyorduk sonucta fazla kanı atıyor 🤗
Timmyanne Misskokulum geçmiş olsn, doktoruna sorsan ya ne olur ne olmaz. Bende daha kırkım çıkmadı. Doğum sonrası İlk adet kişiden kişiye değişiklik gösterirmiş. Ama bende tedirginim