MerveAvci Anneler bebeğim 54 günlük ve gaz sıkıntımız var önce sap simplexi kullandım 26 gün ve şimdi Biogaia yı kullanmaya başlıcam kullanan var mı etkisi ne zaman başlıyor yada etkili mi ?
Ays-nn MerveAvci biz kullandık ama bebekten bebeğe değişiyor bize çok faydalı olmamıştı. nurse harveys çok iyi gelmişti . Tabi ki kesin çözümğ yok gazın ama rahatlatmıştı . Doktorunuza danışıp deneyebilirsiniz
Ays-nn MerveAvci bizde kurtarıcı olmuştu umarım faydalı olur sizede 1.5 aydan sonea başladık biz onu kullanmayab
Balprens Merhabalar anneler ben hemşireyim tabiki her insan gibi her bebek te farklı fakat biogia bir gaz damlası değildir bir düzenleyicidir ve bir ilaçtır içinde antioksidan ve probiyotik ve toksit maddeler var bebeğinizin içindeki zararlı bakterilerin dışarı atılmasını sağlıyor Peki bunu nasıl yapıyor içerisindeki maddeler sayesinde benim kendi bebeğimde kullandığım zinco dur hem bitkisel hemde içersinde sadece kimyon çinko ve zerdeçal var birde hanımlar hergün aynı saatte vermeye özen gösterin rahatladığını göreceksiniz 🤗