Minikadam25 merhaba kızlar 20 gün oldu doğum yapalı ama henüz korse kullanmadım sizler korse kullandınız tavsiye edeceğiniz korse var mı?
deletedmom247 Minikadam25 Bende hemen kullanamadım malesef 2,3 haftadır kullnıyorum. Yamuna korsee mükemmel👍
sukranaslier Minikadam25 hemen doğumdan sonra kullandım daha dik yürğmemi sağladı ve acılarımı azalttı şuan 45 günlüğüz o kadar göbeğim kalmadı evet var ama çok rahatsız etmiyor zamanla kaybolacak inşallah zaten sürekli sporda yapıyorum bu arada sezeryanla doğum yaptım gün içerisinde çok fazla kullanamıyorum bebeğim sürekli kokumu arıyor oturduğum ve uzandığım için çok rahatsız ediyor
Bubbles Minikadam25 ben insta dan lateks korse aldım balenli olanlarından tavsiye ederim düm düz oluyor karnınız düzenli kullanımda faydasını görürsünüz lateks korsenin
muhammedasil Minikadam25 bende 7 gun oldu dogm yapali doktorum 15 gun snra kullanablrsn dedi yamuna dusunyrm ama kullananlarn yormlarinida merak edyrm
muhammedasil deletedmom247 aa oylemi dogumdan kac gun sonra kullandiniz benm sezeryan agri flan yaparmi indan sormak istedm
[silindi] deletedmom247 Merhaba. Yamuna korse kullanıyormuşsunuz bir şey soracaktım size ☺️ Benim boyum 1.55. Korsenin uzunluğu 30 cm imiş. Ölçtüğüm zaman göğüs altımdan kalçamın başına kadar geliyor. Belimi geçiyor yani sanki uzun gelir bana diye düşünüyorum. Sizin boyunuz uzun mu kullanımı rahat mı acaba?
Aysimayyy deletedmom247 kalitelimi gerçekten göbeğinizi attıkları görseldeki gibi dümdüz yapıyormu? Bide beden seçimini nasıl yapıyosunuz. Ölçüm yaparken sıktırarakmı ölçsem sizce
MiraysMutti Ozel bi korse mi var yoksa her korse olur mu? Ben de 36gunluk anneyim nasil bakmak gerek?
Humi MiraysMutti ayni gun dogum yapmissiniz sizinle 😊 yakalamisken sorayim. Bebegi 1 ay kontrolune goturdunuzmu? Biz malum durumdan bir ay bekleyelim dedik kalca cikikligi iicn ultrasonda yaptirmadik henuz
Sevda35 Doğum sonrası her korse toparlamıyl malesef.10gün sonra yamuna korse kullandım,taytınıda aldım.inanılmaz farkediyo şiddetle tavsiye ederim.biraz pahalı ama değer 😍
muhammedasil Sevda35 askilimi askiszmi aldnz birde sezeryanliyim dikis icin soruyrm sizin dogum seklinz nedr rahatsz ediyormu hic
[silindi] Sevda35 Merhaba size de sorayım ☺️Yamuna korse kullanıyormuşsunuz. Benim boyum 1.55. Korsenin uzunluğu 30 cm imiş. Ölçtüğüm zaman göğüs altımdan kalçamın başına kadar geliyor. Belimi geçiyor yani sanki uzun gelir bana diye düşünüyorum. Sizin boyunuz uzun mu kullanımı rahat mı acaba?
Aysimayyy Sevda35 göbeğiniz inceldimi peki daydasını gördünüzmü bide ne kadar süre kullandınız taytı ve korseyi 😇
deletedmom247 muhammedasil Benimde sezaryen olduğu için korktum cesaret edemedm bide benim çok zor ve sıkıntılı geçti malesef. Doğumdan 2 buçuk ay sonra kullandım 3 hafta falan düzenli baya farketti sonra bıraktımm şimdi yine başladım 6 buçuk ay oldu doğum yapalı😌 Faydasını görüyorumm tamamen gidene kadar kullancam inşAllah😌
sukranaslier Minikadam25 illk 10 gün eczaneden aldığım doğum sonrası korse aldım çırt çırtlı sonra suwenden aldım indirime girmişti çok ince bir korsekıyafetten falan hiç belli olmuyor
Musem Çok sert diyolar yamuna korse için hareket bile edemezsin demişti bi arkadaşım ve almaktan o zaman vazgeçtim😔gerçekten çok mu sert
LiTeraRy Minikadam25 ilk zamanlar kullandim sonra biraktim 15 gundur tekrar kullaniyorum insallah eritecegim 😁yamunayi cok oneriyorlar canim 🤦♀️
deletedmom247 muhammedasil Evet askılı ilk taktığımda aşırı rahatsız etti ama sonra düzeldi hiç yokmuş gibi oluyor artık :) Farketmiyorum bile olduğunu.
Bubbles muhammedasil kusura bakmayın geç oldu internette sorun vardı sayfanın adı bayankorse alırken çok tereddütte kaldım ama hiç öyle hemen İnan atıp ödeme beklemediler konuşmadık bile ödemeyi