Merhaba arkadaşlar 5 ay önce doğum yaptım 27 gündür kanamam var.doktora gittim. hormon testi ,gebelik testi normal cıktı.muayene de de bişey Çıkmadı.doktor bi ağrı kesiciyi fazla kullandın herhalde dedi ben parol kullanmıştım dişim ağrıyor diye.ama inanın parça düşürüyorm resmenn.ilaç yazim istersen ama emziriyosun ağrın yoksa yazmi dedi.o an Emzirdiğim için tamam hocam gerek yok dedim .şu an cok pişmanım.başına gelen var mı.temiz kıyafetim kalmadı.kaç paket ped kullandım sayısını bilmiyom