Arkadaşlar bebeğim 15 aylık bir hafta 10 gün önce 3 dişini birden patlattı 7 dişimiz oldu. Normalde iştahlı bir çocuk değil zaten ama artık oyunlarla falan naya baya yemeye başlamıştı 1 çorba kaseai yogurt, çorba, yumurtaile bal kabagını karıştırarak veriyordum ve iştahla yerdi. Şimdi 1 kaşık agzına almıyor. Korkum şu benim geçen hafta çarşamba yasak kalkınca sokakta gezmeye çıkmıştık yerde bulduğu çakıl taşını direk agzına attı ve ben hemen geri almak için elimi agzına götürdüm ama taş yoktu. Taşı yutmuş olabilir mi virüs var diye hastaneye götüremiyorum 🤦♀️ veya bu dönem dişlerden mi? Artık delirecem 3 gündür açlıktan sürekli memede emiyor hep ama gücü de kalmadı artık ayakta duramıyor. Napıyım ben 😥