Zynpglsrn 6 ay oldu sezeryan olalı ama hala aşırı derece de sancılarım var dayanamıyorum bâzen neden olabilir acaba
Organiktavuk Zynpglsrn üşütüyor olabilirsin hiç sevmem ama çorap gitmediğimde bende de oluyor sızlama falan