Selmam kızım 16 aylık baba mama aç gel çilek (çilik) şuan genelde bunları söylüyor ama daha önce daha çok hevesliydi dede anne diyordu sonra kesildi bende devamlı kartlarla kelimeleri tekrarlıyorum getirip bana söyletiyor ama kendisinin pek hevesi yok mööö ai falan yapıyor gülüp gidiyor 🙈 babasıda konuşmayı sevmez ona mı çekti yoksa tvden mi bilmiyorum tv de de reklamlar dışında dikkatini çekmiyor ama klip falan açıyorum genelde oynasın diye bütün hareketleri ezberliyor kelimeleri ezberlese keşke onuda açmamak lazım galiba 😔