elvinsmomm Merhaba. Happy momdan yeni geldik😊 6 günlük oldu kızım🧚🏻♀️ Bu gün Sağlıkocağından monovitd3 verdiler ama onu kullanmayacağız. Sabah doktor kontrolümüz var, ona soracağım zaten. Sizden de öneriler alabilir miyim? İçime sinen "ocean" var şimdilik.
AysenurDeniz elvinsmomm ben sağlık ocağından verileni kullanıyorum siz neden kullanmayı düşünmüyorsunuz??
Deletedmom58 AysenurDeniz çünkü içerisinde paraben,bha gibi şeyler ve ayçiçek yağı var ayçiçek yağıda kabız ve gaz problemi yapar monovit d3 prospektüs yazarsanız googleye içeriği çıkacaktır😊
elvinsmomm AysenurDeniz ürün içeriğinden dolayı kullanmak istemiyorum. Birçok d3 içeriğinde zeytinyağı varken onda ayçiçek yağı var en basiti. İnleyecek olursak maşallh yok yok. Güvenilir gelmiyor maalesef.
zeynepdorukefe vitasanol kullanıyorum bebeğim çok seviyor tadi güzel..sağlık ocaginin verdiği hiç bir ilacı kullanmıyorum..