Fatma4647 Kızlar bebeğim 2 aylık etrafa bakarken bazen bi anda şaşı oluyor ve dakikalarca öyle kalıyorr normal mii
Deletedmom331 Fatma4647 2 aylıkken normal canım 3 aya doğru kendiliğinden geçiyor bizde de oluyordu :)
Yegino Fatma4647 1 yaşına kadar falan normal bebeklerde göz kayması ve şaşılık olması doktorumuz öyle demişti tabii sürekli o halde değilse
Kubra01wi Yegino 3 4 doktordan öğrendiğim kadarıyla 3. Ayına kadar normalmiş 1 yaş kesinlikle çok geç .sanırım sizin doktor biraz abartmış
Kubra01wi Fatma4647 3 aya kadar bebeklik dönemi sasiligi normalmiş 3. Ayından sonra devam ediyorsa doktora görünmeli.kesin bilgi yayalım 😀
selin4153 Fatma4647 benim kızım da öyleydi, çok takıntı yapıyordum. Dr kontrolünde sordum 4. Aya kadar toparlar. Varsa da 6. Aydan önce müdahale edilemez dedi. 3. Ayda düzelmeye başladı 4 bitmeden tamamen düzeldi
Fatma4647 selin4153 ya bizimkinde düzelir inşallah kontrolde bi sıkıntı yoktu ama yine de korkuyor insan ☹️