Prensescik aynen öyle. 2 tane yakın arkadaşım psikolog daha ruhsal daha duygusal aynı zamanda mantıken bakıyorlar olaylara. Ama gittiğim psikiyatri doktoru hımm biraz sakinleştirici gerekli öyle yapmayın böyle yapmayın diyip reçetemi verdi bende çıktım. Saçma sapan 300 tl çöpe gitti. Antidepresan verdi içtim saf salak yaptı beni sonra bıraktım kendi kendime çözümlemeye çalıştım ilaca ihtiyacım yok dedim. Böyle canım