Merve1650 Bebegim 11 aylık hemen hemen her yedigi ek gıdadan sonra kakasını yapıyo günde 2 3 defa oluyo yani sizce normalmi kilomızda zayıf etkisi var sanırım
ozgurunannesi Merve1650 benim oğlum da 10 aylık aynı durumdayız ne yese hemen kaka yapıyor hiç kilo almıyor 3 aydır yerinde sayıkliyo🤦 doktor bize metabolizmasi çok hızlı çalışıyor dedi
ozgurunannesi Merve1650 Yediği şeyler bazen kakasinda olduğu gibi çıkıyor mu peki sindirilmemis şekilde ?
Merve0655 Merve1650 Benim yeğenim de her emzirmeden sonra kaka yapardı laktoz intoleransı çıkmıştı. Besin alerjisi vs olabilir
Aryasare Merve1650 Benim kızım dogdugundan beri günde 4-5 kakasını yapar bazen daha fazla ama kilo alımı gayet iyi 6 aylık 8 bucuk kilo. Kiloyu etkileyeceğini sanmıyorum 🤷♀️