Yamac2019 Spectacular Canım aslında açılan bütün ilaçların süresi 21 gün oluyor calpol gibi ilaçlar açıldıktan sonra 21 gün sonunda varsa da atılmalı iyi değil
Aybarsmom Spectacular Gün bazında bilmiyorum ama zaten küçük olduğu icin kisa surede bitiyor ben gunde bir kez 3-4 damla veriyorum ha birde evet buzdolabında muhafaza ediyorum 👍🏻
Nurersel 2 aydır kullanıyoruz ama memnunmuyum derseniz neye göre memnun olmam gerektiğini bilmiyorum 🙈bazı gün unutuyorum vermeyi o günle verdiğim gün arasında pek fark görmüyorum Dr kullan dediği için kullanıyorum🤗
Balkupummm Hilalll000 dogdugundan itibaren 2 ay kullandim cok memnun kaldim sab simplex ile beraber iyi gelmisti
Seldauurlu91 3 bucuk ay kullandim simdi kizim 4 ay bir haftalık şimdi kullanmıyoru bağırsaklarına çok iyi geldi saati saatine verirdik verirken çok iyi geldi kizima
Spectacular Aybarsmom günde 3-4 damla ile bitmiyor işe ben 21 gün diye atıyorum da malum 99 TL olmuş sormak istedim 😅
Aybarsmom Spectacular tanidik varsa eger ecza deposundan alin direk eczaneye gore fiyat farki cok oluyor 💰