Deletedmom190 Balevlatlar123 https://m.n11.com/cam-ocak-emaye-izgara-takimi-sifir-P409534436?SET+SE%C3%87ENE%C4%9E%C4%B0=16+PAR%C3%87ALIK+SET&OCAK+MARKASI=VESTEL+-+REGAL&gclid=CjwKCAjw2a32BRBXEiwAUcugiKQgIP1UyADkC6-Zc_i4a-YQkU56AEinm7nZtxBP859Kd6OTcTRJChoCd04QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Balevlatlar123 merv0384 ay şimdi o çıktı karşıma tam yazacaktım domol kullanan var mı diye. Çıkar mı sizce bu lekeler onunla
merv0384 Balevlatlar123 döküm olunca böyle oluyor ben çok faydasını gördün, tamamen geçmedi daha her yıkamada sıkıp bekletip ovuyorum bi de makinaya koyma sakın puslu puslu oluyor
Solocann12345 Balevlatlar123 aynı benim ocaklarım gibi olmuş ama ben porçöz ve çamaşır suyu döktüğüm için böyle oldu 😣bende değiştiricem başka çaresi yok🙄
Balevlatlar123 Solocann12345 ben dış fircasiyla beyaz sabunla yağ sökücü herşey ama herşey denedim hem çıkmadı bence hemde daha da kötü etti bunların cinsi de iyi değil böyle matlar
Solocann12345 Balevlatlar123 valla bide siyahları daha da iğrençler yağ döküldümü çıkmıyor kızartma zaten mümkün değil eltim gri kullanıyordu çok memnundu😟
Solocann12345 Balevlatlar123 bende ilk kez duyuyorum sözde benim kide boch yağ döküldümü silerim ama deterjan mahvetti servise sorduk kullanım kılavuzunda deterjan kullanmayın diyo dedi
Nilnil Balevlatlar123 markanın bayisine gidip alablirsn arçelik fırın camım kırıldı siaepiş ettiler yenisi geldi
Balevlatlar123 Nilnil küçük ilçe de yaşıyorum böyle bindik marka olsa yine olurdu bence ama bunun yoktur servisi burada
Seda_123 Balevlatlar123 N11.comda var markaya göre değil cam ocak emaye ızgara takımı yazın çıkıyor orda satış yapan yerin numarası var siz foto çekip atıyorsunuz eğer sizin ocağınıza uygunsa sipariş veriyorsunuz