Asafimm Hanimlar 1.5 yaşinda oğlum var yürurken sol ayagını çarpraz atiyor boyle durumla karşilaşan varmı..??
Mery12 Asafimm capraz derken nasil tam olarak benimde oglumda da yuruyus ile ilgili degisik bir durum var ama sizinkiyle ayni mi biemedim
Babygrils Asafimm ondandır canım daha çok yeni paytak paytaktır ayakkabısına dikkat et tabi full ortapedik olsun. Bence 1 ay daha bekle doktor icin ama sen bilirsin tabiki.
Babygrils Senha ben çok anlamıyorum daha o işlerden bebem küçük:)) yeğenlerimden biliyorum yeni yürüdüklerinde 4-5 ay sonra düzelmişti yürüyüşleri 💐
Babygrils Senha teşekkür ederim canımm aklımda kalsın. Birkaç ay sonra Allahın izniyle bende arayışlara geçerim :)) Allahım korusun yavrularımıza sağlık versin♥️ Asafimm Senha
Senha Babygrils inşallah yürüme yaşına gelince sende detaylıca inceleyeceğin için anlarsın bu işlerden eskiden bende anlamıyordum hatta gittim bebeğime ortapedik ayakkabı aldım daha bebekken ama doktor görür görmez çıkardı ayağından sakın giydirme dedi
Asafimm Cok sağolun tesekkur ederim ya aklim takildi sizlere sorayim dedim tecrubeli anneler vardr dedim