Kızlar 1 haftadır sol göğsümün altı acayip bir şekilde ağrıyor sanki göğsümün altına bıçak saplıyorlar. Sonra kaburgalarıma yayılıyor bu ağrı şiddetli bir şekilde sonra sırtıma. Arada da göğüs kafesim ve kalbim sıkışıyor. Gün içerisinde mutlaka ağrım oluyor. Ama gece dayanılmaz hale geliyor. Hastaneye de gidemiyorum malum ortalık virüs dolu. Var mı bir bilgisi olan?