Merhaba arkadaşlar, sezeryan doğum yapalı 67 gün oldu. Doktorum 60 güne kadar kanama olması normal demişti ama son 2 gündür kanamam var(adet gibi değil parça parça geliyor) ağrım yok, çok korkuttu beni dikişe zarar mı geldi acaba diye düşündüm. Öyle ağır kaldırmıyorum,bir iş yapmıyorum ama bilemedim ya 😏 sizin kaç ay sürdü kanamalarınız normal mi kanamam olması ??