Merhaba anneler 😊 Benim bebiş dört buçuk aylık . Ben 3 aylıkken mamaya başladım. Annelik iç güdüsüyle doymadığını fark ettim, bir sürü mama araştırdım hangisini alsam diye.. genel olarak herkes Aptamil’i önerdi ama ben SMA almaya karar verdim tadı benim bile hoşuma gitti 😁 benim bebişte çok sevdi. Ama sonradan oğlum kabız oldu 😬 çok zorlandı . Hemen mamasını değiştirip Aptamil aldım oğlum onuda içti garipsemedi ama ben tadını beğenmedim 🙄 ve bereketsizdi hemen bitiyordu . SMA mamaya geri döndüm ve ayriyeten kayısı suyu kaynatıp oğluma günlük vermeye başladım. Kayısı suyunu iyice kaynatıyorum blendırdan geçiriyorum sonra süzgeçte süzüyorum oğluma bir gün arayla kayısı hoşafı içiriyorum ve artık kabız olmuyor zorlanmıyor . Kızlar sizde yapabilirsiniz bebişler büyük tuvaletini yapmakta zorlaniyorsalar içire bilirsiniz 🤗