Doktorumuz 4.ayda sidefer başlamanızı söyledi bense içeriği daha temiz diye bestiron aldım. 4 gündür kullanıyoruz 4gundur bebeğim kakasini yapmadı.normalde her gün çok nadir gün aşırı yapardı.bebegimin huyudur genelde emerken yapar kakasini 2gundur her emdiğinde kucağımda kivraniyo yapmaya çalışıyo gibi. Gaz çıkarabiliyor ama hem alttan hem üstten 😅
bestiron kullanıp böyle bir sorunla karşılaşan oldumu acaba? Yarından itibaren vermeyi düşünmüyorum bestironu bakalım normale dönecekmi. Olmadı bikac gün sonra sidefer alacağım sanırm