pdmrv benim kızım 8,5 aylık aynı gündüz uykusu yok 10 dk 15 dk en fazla ve kafayı yemek üzereyim hiç bişey yapamıyorum kucağımdan inmiyor . Yürüteçte bi 5 dk falan duruyo o sıra da kızıma kahvaltı veya ara öğün falan hazırlıyorum kendime hiç bişey hazırlayamıyorum akşama kadar ağzıma bi lokma bişey atıp geçiştiriyorum 🤷🏻♀️ Ben düzenli uyutuyorum yani en geç 10:30 da gece uykusuna geçer sabah 7 gibi uyanır mama veririm uyur tekrar sonra 10 da uyanır 13:30 da uyutuyorum 10 dk uyuyup uyanıyo 16:30 da uyutuyorum yine 10 dk sonra uyanıyo uykusunu alamadığı için bana sarıyo geri uyutmaya çalışsam uyumuyo hayat döngümüz böyle inşallah düzelir ama sende rahatlarsın bende 😭