eymenssmom Bebege zarar verecek kadar olsaydı zaten en başta tepki verirdi.Bazı bebeklerinki hafif seyrettiği icin doktorlar diyet bile vermiyor. Benım oglumunki bagırsak tepkiliydi mesela kilo alımı durmuştu. Sizinki büyümüş de zaten çabuk geçecektir merak etmeyin