HKY Zehra_Ens dyson hangi modelini kullanıyosuz bende dik değil kablolusundan düşünüyorum şarj bozulmasın diye ama hangi modelini alsam bilemedim
Zehra_Ens HKY evcil hayvanlar için olan modelini ben kullanıyorum alerjik olanı annem kullanıyo ikimiz de memnunuz. Annem 10 yıldır kullanıyo hala çok memnun çekim gücü düşmedi hiç
Asafomer44 Alvvv ben kullanıyorum. Müthiş bir şey. Eğer eviniz aşırı büyük değilse şarj süresince süpürürsünüz. Mis gibi yapıyor. Büyük rahatlık kesinlikle değer
ly35 v8 absolute modeli kullanıyorum çok pratik ve iyi çekişli. evde en çok kullandığım alet diyebilirim. robot süpürgem de var ama dyson başka 😃
Ozcskrl Animal kablosuz kullanıyorum yıllardır. Yaptıgım en iyi yatırım. Emiş gücü hiç değişmedi. Kablolulardan daha pratik ne dökülse hemen tık tık alıyosun. Şimdi alternatifleri de var daha uygun fiyatlara ama özelliklerini karsılastırmak lazım