Annekeki Dogru demis abisi abi olsaydi bikere kostur kostur annesine sikayet etmek yerine yanina ceker konusurdu. Ayrica kizi gittigi yerde gormus cok uzak degilsiniz demek ki. Son olarak onlar abi kardes didisirler barisirlar sen niye keyif oldun ki🙄
Zeynep_1 melissaaa size bir yenge olarak gülmek yerine hemcinsinize destek olmsk o yaşlarda böyle hissetmesnin normal olduğunu abisine anlatmanız gerekirdi. Bende yengeyim ama tartssalar kendimi görümcem yerine koyar haklıysa hakli derim. Kendime hak gördüğümü kimseye çok görmem. Genç kızdr arkadas gbi oluurm elimden geleni yaparım. Bir çogumz o yollardan gecti. Benim fikrim bu en azndan